دروس پایه

دروس پایه آکادمی املاک دیوار

بهترین کتاب بازاریابی املاک و مستغلات برای مشاوران کدام است؟

خواندن، بیشتر از آنچه می‌خوانید اهمیت دارد!

کتاب‌های زیادی در زمینهٔ ارتقای بازاریابی املاک و مستغلات در بازار وجود دارد؛ اما بسیاری از آن‌ها تنه به تنه زرد بودن می‌زنند. کتاب بازاریابی املاک و مستغلات باید ویژگی‌هایی داشته باشد که از نظر تخصصی به فعالان این صنعت کمک کند. به عنوان اولین اصل نسبت به انتخاب درست کتاب، وسواس داشته باشید. یک کتاب نامناسب، وقت شما را به هدر می‌دهد. مهم نیست کجای حرفهٔ خود قرار دارید. کتاب مناسب می‌تواند نحوهٔ برخورد شما را با تجارت از اساس تغییر دهد! اینجا در آکادمی املاک دیوار، کتاب‌های مناسب املاک و مستغلات را با موضوع بازاریابی به زبان انگلیسی و فارسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

کتاب بازاریابی املاک و مستغلات برای رشد تجارت شما

کتاب افسانه الکترونیکی اثر مایکل گربر (The E-Myth by Michael Gerber) الهام‌بخش و مفید است. افسانه الکترونیکی برای تجارت بسیاری از افراد مانند جک کاتن، نویسندهٔ حوزهٔ املاک و مستغلات، تحول‌آفرین بوده است. به نظر او بسیاری از افراد با شغل املاک مانند سرگرمی برخورد می‌کنند. این در حالی است که باید با این شغل به مثابهٔ تجارت رفتار کرد. مشاوران املاک و مستغلات برای پیشرفت هرچه بیشتر در شغل خود، می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند.

مشخصات کامل کتاب

 میلیونر آژانس املاک و مستغلات

کتاب میلیونر آژانس املاک و مستغلات توسط گری کلر (The Millionaire Real Estate Agent by Gary Keller) نوشته شده است. این کتاب اصولی کامل را در تجارت املاک را به شما آموزش خواهد داد. وقتی صحبت از موفقیت املاک و مستغلات می‌شود، شما باید از فعالان قدیمی این صنعت هم مطالبی بخوانید. این کتاب، از کتاب‌های کلاسیک مشهور است که خواندن آن برای افراد فعال در آژانس‌های املاک و مستغلات، واجب است.

مشاهده مشخصات کامل کتاب در آمازون

سرفصل مرتبط: با گری کلر، بنیان‌گذار بزرگ‌ترین آژانس املاک جهان آشنا شوید

گری کلر بنیان گذار بزرگ‌ترین آژانس املاک جهان

مهارت‌های ظریف برای ارتباط بهتر با مشتری

شاغلان در آژانس‌های املاک و مستغلات برای ایجاد روابط بهتر با مشتری، می‌توانند کتاب فروش نینجا: مهارت‌های ظریف، نوشته لری کندال (Ninja Selling: Subtle Skills. Big Results. by Larry Kendall) را بخوانند. این کتاب با تمرکز بر ایجاد رابطهٔ درست با مشتری، نحوهٔ فروش را تغییر می‌دهد. بعد از خواندن این کتاب بازاریابی املاک و مستغلات شما مهارت‌هایی اساسی را در ارتباط با مشتری کسب خواهید کرد. کتاب کندال، الگوی شما را نسبت به تجارت سنتی املاک و مستغلات تغییر خواهد داد. این کتاب اصولی را ارائه می‌دهد که برای رویکرد شما در تجارت بسیار ارزشمند است. شما با استفاده از نقاط قوت و شناسایی زمینه‌های رشد، ارزش‌های آژانس خود را خواهید شناخت.

مشخصات کامل کتاب در آمازون

 کتاب بازاریابی املاک و مستغلات برای بهینه‌سازی شبکه‌های اجتماعی

چشم‌انداز شبکه‌های اجتماعی به طور مداوم در حال تغییر است. موفقیت اما هنوز به یک عامل مهم بستگی دارد: اصالت. این ویژگی پراهمیت با توصیه‌های عملی همراه شده که در کتاب «خردش کن» نوشته گری واینرچاک (Crushing It! by Gary Vaynerchuk) طرح شده است. این کتاب به آژانس‌ها الهام می‌بخشد که از هر سیستم عامل بزرگ امروزی در دنیای شبکه‌های اجتماعی استفادهٔ موثری داشته باشند. این کتاب به موضوع بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی می‌پردازد. کتاب واینرچاک می‌گوید شما در بسترهایی مانند تولید پادکست هم می‌توانید با روش منحصر به فرد خود پیشرفت کنید.

مشخصات کامل کتاب در آمازون

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب «سرمایه‌گذار موفق در املاک و مستغلات» اثر رابرت کیوساکی

بازاریابی شبکه اجتماعی املاک

کتاب‌ بازاریابی املاک و مستغلات فارسی

کتاب «بازاریابی املاک و مستغلات: راهکارهای علمی و عملی در انتخاب، خرید، فروش و اجاره ساختمان، ملک و آپارتمان»، نوشته فهیمه احمدی و علی خویه است. اولین نسخهٔ این کتاب در سال ۱۳۸۹ به بازار آمد و تا سال گذشته نیز تجدید چاپ شد. این کتاب به‌صورت اختصاصی به فرآیند بازاریابی املاک و مستغلات می‌پردازد. به نظر نویسنده‌های کتاب، در بازاریابی ابتدا باید محیط و بازار ملک را ارزیابی کرده و نیازها و خواسته‌های مشتری‌ها را در نظر بگیریم. این کتاب همچنین در زمینهٔ مشتری‌مداری و تهیهٔ برنامهٔ بازاریابی سخن می‌گوید. به‌طور خلاصه در کتاب به این نکته می‌رسیم که اگر به تعهدات خود عمل کرده و رابطهٔ مناسبی با مشتری داشته باشیم، در نهایت توانسته‌ایم بازاریابی خوبی داشته باشیم.

لینک مشخصات کامل کتاب

 نتیجه‌گیری

کتاب‌های زیادی در زمینهٔ بازاریابی املاک و مستغلات وجود دارند. هر کدام از این کتاب‌ها اصولی را مطرح می‌کنند که بازاریابی شما را به بلوغ خواهد رساند. حال نکتهٔ مهم اینکه بهترین کتاب به نظر ما کدام است؟ شاید کتاب‌های زیادی خوانده باشیم. عدهٔ زیادی از افراد فعال در حوزهٔ املاک و مستغلات نیز بعضا مطالعات زیادی داشته‌اند؛ اما آنچه اهمیت دارد، کاوشگری مدام است. شما باید بدانید که بهترین کتاب به معنای پوشش‌دهی تمامی اصول و نکات، وجود ندارد. پس به طور دائمی و همیشگی، مطالعه کنید. نکات متنوع را بیاموزید. در نهایت نسبت به کارآمدی و به روز کردن اطلاعات خود، حساس باشید. کتاب‌های بازاریابی املاک و مستغلات به شما کمک شایانی خواهند کرد تا بهترین راه را برگزینید. با مطالعهٔ این کتاب‌ها، تجارت خود را به سمت پیشرفت هدایت می‌کنید.

  منبع: Inman

ثبت نام در پنل املاک دیوار
ثبت نام در پنل املاک دیوار
ممکن است این مطالب را هم دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. علی سوهانی می‌گوید

    کتاب های موجود در بازار ایران رو که بشه تهیه کرد معرفی میکردید

    1. مهدی زارع - سردبیر می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      یکی از موارد معرفی شده، در بازار داخل هم قابل تهیه هست. امیدواریم کتابای دیگه هم به‌زودی ترجمه و منتشر بشن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.