دروس پایه

دروس پایه آکادمی املاک دیوار

پکیج جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک

مخصوص اعضای آکادمی املاک دیوار

امروزه اغلب مشاغل و فعالیت‌ها آنلاین و اینترنتی شده‌اند. شما به عنوان مدیر بنگاه‌های معاملات املاک بهتر است از این شرایط به بهترین نحو برای افزایش درآمد و بازدهی بیشتر کار خود استفاده کنید. شما مشاوران آژانس‌های املاک نیز می‌توانید فعالیت دیجیتال مارکتینگ گسترده‌ای داشته باشید که باعث شود کسب و کارتان رونق بیشتری پیدا کند. ما در پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک، قصد داریم ۱۶ سرفصل را به طور کلی به شما آموزش دهیم.

متن آگهی آنلاین

در حال حاضر، در راستای پیشرفت تکنولوژی و راه‌اندازی سایت‌های بزرگ آگهی خرید و فروش در ایران مثل سایت دیوار، اکثر حرفه‌ها توانسته‌اند کارشان را با سرعت بیش‌تری تبلیغ کنند. شما به عنوان مشاور املاک، زمانی که آگهی خرید و فروش خانه‌ای را در سایتی ثبت می‌کنید، این سایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا تبلیغ گسترده‌ای داشته و افراد زیادی با نوع خدمت و محصول شما آشنایی پیدا کنند. در درس اول پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک، روش‌های نوشتن متن آگهی آنلاین برای مشاورین املاک آژانس‌های کوچک و بزرگ شرح داده می‌شود. سرفصل‌های این درس، شامل موارد زیر می‌شود که به طور کلی شرح داده شده‌اند:

  • لزوم نوشتن توضیحات کامل در متن آگهی املاک
  • نوشتن صادقانه متن آگهی املاک
  • تعریف و تمجید بیش از حد ممنوع
  • درج راه‌های ارتباط با مشتری در متن آگهی املاک
  • روان نوشتن متن آگهی املاک
  • نوشتن نام و نشانی دفتر کار
  • توجه به نیازهای منطقه
  • درج قیمت
  • نوشتن مشخصات مستاجر مورد پسند
  • ارائهٔ فایل‌های مشابه
  • نوشتن دربارهٔ امکانات و دسترسی‌های محلی
  • ارائهٔ مشاوره رایگان تلفنی
  • مدیریت حرفه‌ای آگهی‌های آنلاین

برای مطالعه کامل درس متن آگهی آنلاین روی لینک زیر کلیک کنید:

درس آموزش نوشتن متن آگهی آنلاین

اصول کلی بازاریابی دیجیتال

بازاریابی آنلاین امروزه نقش به سزایی در موفقیت اکثر مشاغل به خصوص معاملات املاک دارد. اصول دیجیتال مارکتینگ با وجود اینترنت و فضاهای مجازی جلوه بیشتری پیدا کرد. با این وجود هنوز هم افرادی هستند که روش‌های بازاریابی قدیمی را به کار می‌گیرند، ولی بازدهی چندان خوبی ندارند. شما به عنوان مدیر آژانس باید بدانید که بازاریابی از طریق استفاده از ایمیل،‌ شبکه‌های اجتماعی،‌ موتورهای جستجو و وب‌سایت، باعث می شود درآمد بیشتری به دست بیاورید. در درس دوم پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک، اصول کلی بازاریابی دیجیتال شرح داده می‌شود. سرفصل‌های این درس، شامل موارد زیر می‌شود که به طور کلی شرح داده شده‌اند:

  • بازاریابی دیجیتال املاک چیست؟
  • دیجیتال مارکتینگ املاک چه مزایایی دارد؟
  • اصول دیجیتال مارکتینگ را می‌شناسید؟
  • محتوا
  • اصل رسایی در بازاریابی دیجیتال املاک
  • انتخاب جامعه هدف
  • تنوع راه‌های دسترسی
  • ابزارها و روش‌های کاربردی دیجیتال مارکتینگ
  • وب‌سایت
  • ایمیل مارکتینگ
  • شبکه‌های اجتماعی
  • پنل املاک
  • و …

برای مطالعه کامل درس اصول کلی بازاریابی دیجیتال، روی لینک زیر کلیک کنید:

درس اصول کلی بازاریابی دیجیتال

تحلیل بازاریابی دیجیتال برای مشاوران املاک

شناخت بازار

در حال حاضر دیگر بازاریابی سنتی از رونق افتاده و دیجیتال مارکتینگ جای آن را گرفته است. در نتیجه شما مشاوران املاک اگر می‌خواهید وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شوید، در قدم اول باید بازار را بشناسید و اطلاعات لازم را درباره حوزه کاری‌تان به دست بیاورید. چرا که شناخت بازار باعث می‌شود با ذائقه و سلیقه مشتری نیز آشنا شوید. سرفصل‌های این درس، شامل موارد زیر می‌شود که به طور کلی شرح داده شده‌اند:

  • شناخت بازار هدف
  • اصول اولیهٔ تحقیق بازار دیجیتال
  • مشتریان فعلی را تحلیل کنید
  • خدمات و محصولات پیشنهادی خود را ارزیابی کنید
  • از بررسی رقبا غافل نشوید
  • ابزارهای تحقیق بازار
  • شناخت بازار با پرسش‌نامه‌‌های آنلاین
  • مصاحبهٔ رودر‌رو یا تلفنی
  • مشاهدهٔ میدانی
  • و …

برای مطالعه کامل درس شناخت بازار، روی لینک زیر کلیک کنید:

درس جامع شناخت بازار

شبکه‌های اجتماعی

بنگاه‌های املاک و مستغلات همانند مشاغل دیگر می‌توانند برای بازدهی بیشتر در کارهای خود از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند. شبکه‌های اجتماعی جزء کانال‌های بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شوند. شما به عنوان مدیر بنگاه‌های املاک باید به منظور برندسازی نام تجاری املاکتان، از شبکه اجتماعی بهره بگیرید. در درس چهارم پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک، سرفصل‌های زیر آموزش داده می‌شوند:

  • نمونه‌های موفق بازاریابی شبکه اجتماعی در صنایع دیگر
  • لزوم استراتژی در بازاریابی شبکه اجتماعی املاک
  • چگونه مخاطبان هدف را در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنیم؟
  • بازاریابی شبکه اجتماعی املاک چگونه امکان‌پذیر است؟
  •  چه محتوایی را باید در هر یک از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد؟

برای مطالعه کامل درس شبکه‌های اجتماعی، مشاوران املاک، روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

 پیام صوتی

در شرایطی که در روزگار کرونا دیدارهای مجازی، جای دیدارهای حضوری را گرفتند، شبکه‌های اجتماعی بیش از پیش همراه ما بودند و به قولی خانه دوم و محل کار ما محسوب شدند. شبکه‌های اجتماعی قابلیت‌های فراوانی را در اختیار ما قرار دادند. از جمله مهم‌ترین قابلیت‌ها امکان ارسال پیام صوتی یا همان ویس است. شما مشاوران املاک نیز می‌توانید از پیام صوتی در گفت‌وگو با مشتری استفاده کرده و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. در درس پنجم پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک، موارد زیر به‌طور کلی شرح داده شده‌اند:

  • پیام‌رسان‌های پر کاربرد را نصب کنید
  • مزایای ارسال پیام صوتی به مشتری املاک
  • قواعد نانوشته در ارسال پیام صوتی برای مشتری املاک
  • قبل از ویس دادن به مشتری املاک اجازه بگیرید

برای مطالعه کامل درس پیام صوتی، روی لینک زیر کلیک کنید:

نکات مهم ارسال پیام صوتی به مشتری املاک

اصول آمارگیری

شما مشاوران املاک باید در کنار استفاده از بازاریابی دیجیتال از ابزارهای آمارگیری نیز استفاده کنید. استفاده از ابزارهای آمارگیری به شما کمک می‌کند تا از نتیجه و بازخورد فعالیت‌های خود مطلع شوید. در درس ششم پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک، اصول آمارگیری برای مشاوران املاک آژانس‌های کوچک و بزرگ شرح داده می‌شود. سرفصل‌های این درس، شامل موارد زیر می‌شود که به طور کلی شرح داده شده‌اند:

  • ضرورت تحلیل بازاریابی دیجیتال
  • چرا تجزیه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی را انجام می‌دهیم؟
  • بر KPI ها نظارت داشته باشید
  • تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال چه چیزی را اندازه می‌گیرد؟
  • عملکرد پست‌ها
  • تحلیل مخاطب
  • چگونه تحلیل بازاریابی دیجیتال را انجام دهیم؟

برای مطالعه کامل درس اصول آمارگیری، روی لینک زیر کلیک کنید:

اصول آمارگیری دیجیتال مارکتینگ املاک

 وب‌سایت املاک

این روزها دیگر داشتن یک بنگاه املاک معمولی کفایت نمی‌کند. بلکه باید همواره اطلاعات به روز و کاملی داشته باشید و همچنین از تکنولوژی‌های جدید و مفید استفاده کنید. بنابراین شما مشاوران املاک بهتر است نسبت به استفاده از اینترنت و امکانات آن، غافل نشوید. بخش عمده‌ای از بازاریابی عصر حاضر به دنیای اینترنت تعلق دارد. در درس هفتم پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک به نکات و چالش‌های راه‌اندازی وب‌سایت املاک پرداخته‌ایم:

برای مطالعه کامل درس وب سایت املاک، روی لینک زیر کلیک کنید:

نکات و چالش‌های راه‌اندازی وب‌سایت املاک

ویدیو مارکتینگ

ویدیو مارکتینگ املاک

در سال‌های اخیر تکنولوژی‌های قدیمی و رایانه‌های رومیزی و لپ تاپ‌ها جای خود را به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها داده‌اند. به معنایی در دنیای امروز دیگر تعامل افراد با محتواها هیچ‌گونه محدودیت زمانی و مکانی ندارند. در نتیجه چشم‌انداز بازاریابی محتوا به طور کلی تغییر و تحول اساسی یافته است. در عصر حاضر بازاریابی ویدئویی از جمله بهترین محتواهای آنلاین را ارائه می‌دهد. در درس هشتم پکیج آموزش‌ دیجیتال مارکتینگ املاک، ویدئو مارکتینگ برای مشاورین املاک آژانس‌های کوچک و بزرگ شرح داده می‌شود. سرفصل‌های این درس، شامل موارد زیر می‌شود که به طور کلی شرح داده شده‌اند:

  • بازاریابی ویدیویی چیست؟
  • بازاریابی ویدئویی املاک را بهتر بشناسید
  • چه مواردی برای ویدئو مارکتینگ املاک لازم است؟
  • استراتژی بازاریابی ویدیویی املاک
  • چه پلتفرمی مناسب ویدئو مارکتینگ املاک است؟
  • برای ساخت ویدئو مارکتینگ املاک چه نکاتی را باید رعایت کنید؟
  • بازاریابی ویدیویی املاک چه تاثیری در برندسازی دارد؟
  • نمونه‌های موفق ویدئو مارکتینگ

برای مطالعه کامل درس ویدیو مارکتینگ، روی لینک زیر کلیک کنید

آموزش ویدیو مارکتینگ املاک

پرسونای مخاطب

برخی حرفه‌ها برای کسب و کارشان تبلیغات و بازاریابی گسترده‌ای انجام می‌دهند، اما با این حال رشد چندانی ندارند. در حقیقت بازاریابی دیجیتال، قواعد و راه و روش‌های خاص خود را دارد. همه حرفه‌ها به خصوص آژانس‌های املاک، باید مشتریان ثابت و‌ وفاداری داشته باشند. در نتیجه برای اینکه بتوانید اعتماد مشتریان را جلب کنید بهتر است آنها را بیشتر بشناسید. درس نهم پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک شامل موارد زیر می‌شود که به طور کلی شرح داده شده‌اند:

  • پرسونا چیست؟
  • لزوم شناخت پرسونای مخاطب
  • چگونه پرسونای مخاطب خود را بسازیم؟
  • و …

برای مطالعه کامل درس پرسونای مخاطب، مشاوران املاک، روی لینک زیر کلیک کنید

درس کامل پرسونای مخاطب املاک

تماس ویدیویی

یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ که شما مشاوران املاک می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید، تماس ویدیویی است. شما به عنوان مشاور املاک برای نشان دادن ملک مورد نظر با مشتری تماس ویدیویی گرفته و خانه را به او نشان می‌دهید. استفاده از فناوری تماس تصویری و نمایش مجازی باعث می‌شود ارتباط با مشتری و موفقیت در عقد قرارداد با سرعت بیشتری انجام بگیرد. سرفصل‌های این درس، شامل موارد زیر می‌شود که به طور کلی شرح داده شده‌اند:

  • چرا به نشان دادن ویدیویی ملک اهمیت می‌دهیم؟
  • توجه به شرایط بازدید ویدیویی
  •  بازدید حضوری، اولویت اول ارتباط با مشتری
  • بازدید ویدیویی در پاندومی کرونا
  • نمایش زنده یا ویدیویی؟

برای مطالعه کامل درس تماس ویدیویی، روی لینک زیر کلیک کنید:

نکات و راهکارهای تماس ویدیویی با مشتری املاک

افزایش بازدهی آگهی‌های آنلاین

یکی از ابزارهای ارزشمند و تسهیل‌گر در حرفه املاک و مستغلات، استفاده از تبلیغات است. آگهی‌های تبلیغاتی در کنار آگاهی بخشیدن به مخاطبان، کسب‌و‌کار را نیز توسعه و گسترش می‌دهد. آمارها نشان داده‌اند که در حال حاضر اکثر افراد مسکن مورد نظر خود را از طریق سایت‌های آنلاینی چون دیوار پیدا می‌کنند. در درس یازدهم پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک، نکات افزایش بازدهی آگهی‌های آنلاین برای مشاوران املاک آژانس‌های کوچک و بزرگ شرح داده می‌شود. سرفصل‌های این درس، شامل موارد زیر می‌شود:

  • ثبت آگهی املاک در دیوار
  • ترفند ثبت آگهی املاک در دیوار
  • عکس خوب بارگذاری کنید
  • متن‌های آگهی جذاب بنویسید
  • در پر کردن فیلدهای آگهی دقت کنید
  • بهترین زمان گذاشتن آگهی در دیوار
  • و …

 

برای مطالعه کامل درس افزایش بازدهی آگهی های آنلاین، روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش افزایش بازدهی آگهی های آنلاین

انتخاب کانال توزیع

انتخاب کانال توزیع بازاریابی دیجیتال

در زمان‌های قدیم بازاریابی به گونه‌ای بود که از روش‌های مستقیم و غیرمستقیم برای جذب مشتری استفاده می‌کردند. یعنی فقط یک برنامه سرمایه‌گذاری داشتند و در کنار آن اقدامات دیگری را انجام می‌دادند. اما امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی کسب و کارها و بازاریابی‌ها رشد و تحول بسیاری یافته است. به طور کلی با انتخاب صحیح کانال‌های توزیع بازاریابی دیجیتال، بازارهای دیجیتال مارکتینگ،‌ فرصت‌های جدیدی را پیش روی شما مشاوران قرار می‌دهند. درس دوازدهم پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک شامل موارد زیر می‌شود که به طور کلی شرح داده شده‌اند:

  • چگونه کانال توزیع بازاریابی دیجیتال مناسب را پیدا کنیم؟
  • کانال‌های محبوب بازاریابی دیجیتال
  • بازاریابی از طریق ایمیل
  • تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)
  • بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)
  • تبلیغات نمایشی
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (SMM)
  • بازاریابی محتوایی

برای مطالعه کامل درس انتخاب کانال توزیع، مشاوران املاک روی لینک زیر کلیک کنید

آموزش انتخاب کانال توزیع دیجیتال مارکتینگ

پادکست

برای آشنایی بیشتر با پادکست، بهتر است صدای رادیو را به یاد بیاورید، صدای گوش نوازی که موجب آرامش لحظه‌هایتان می‌شد. آن زمان که هنوز همه افراد تلویزیون نداشتند، رادیو تنها سرگرمی محسوب می‌شد. اما امروزه دیگر استفاده از رادیو از رونق افتاده و هزاران راه برای گوش کردن به موسیقی و اخبار جایگزین آن شده است. همچنین هزاران راه برای گوش دادن به صدا و موسیقی به وجود آمده که پادکست از جمله مهم‌ترین آنها است. شما به عنوان مشاور املاک می‌توانید از ظرفیت‌های این کانال‌ محتوایی برای پیشرفت کارتان استفاده کنید.

برای مطالعه کامل درس پادکست، روی لینک زیر کلیک کنید:

آشنایی با پادکست به‌عنوان یک کانال بازاریابی دیجیتال

پشتیبانی در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه اجتماعی املاک

یکی از نکات مهم و اساسی که شما مشاوران املاک باید بدانید، برقراری ارتباط موثر از طریق رسانه‌های اجتماعی و چگونگی مدیریت آن است. رسانه‌های اجتماعی در میزان فروش و وفاداری مشتری تاثیر به سزایی دارند. بنگاه‌های املاک و مستغلات می‌توانند با پشتیبانی  مناسب در شبکه‌های اجتماعی، تعامل بیشتری با مشتریان خود برقرار کنند. در درس چهاردهم پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک، اصول پشتیبانی در شبکه‌های اجتماعی برای مشاوران املاک آژانس‌های کوچک و بزرگ شرح داده می‌شود. سرفصل‌های این درس، شامل موارد زیر می‌شود که به طور کلی شرح داده شده‌اند:

  • نقش رسانه‌های اجتماعی در خدمات‌رسانی به مشتری
  • فرهنگ پشتیبانی شبکه اجتماعی املاک
  • اصول پشتیبانی مشتریان در شبکه‌های اجتماعی املاک
  • نشان دهید که به حرف‌ها گوش می‌دهید
  • از پاسخ‌های خودکار استفاده نکنید
  • وقت‌شناس باشید
  • و …

برای مطالعه کامل درس پشتیبانی در شبکه های اجتماعی روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش پشتیبانی در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام مارکتینگ

امروزه بسیاری از افراد با شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام آشنایی دارند. اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی است که فرصت بازاریابی زیادی در اختیار انواع کسب و کارها به خصوص بنگاه‌های معاملات املاکی قرار داده است. در نتیجه شما به عنوان مشاور املاک بهتر است برای رقابت در این عرصه تنگاتنگ بازاریابی اینترنتی، با تکنیک‌های اینستاگرام جهت بهره‌وری در کارتان آشنایی بیشتری پیدا کنید. در درس پانزدهم پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک، اینستاگرام مارکتینگ برای مشاوران املاک آژانس‌های کوچک و بزرگ شرح داده می‌شود:

  • حساب کاربری مخصوص کسب‌وکار راه بیاندازید
  • اهداف خود را به روشنی مشخص کنید
  • مخاطبان خود را بشناسید
  • نمایه خود را بهینه کنید
  • عکس پروفایل مناسب انتخاب کنید
  • و …

برای مطالعه کامل درس اینستاگرام مارکتینگ، روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش اینستاگرام مارکتینگ املاک

پنل دیوار

پنل املاک دیوار ویژگی‌های متنوعی را در اختیار شما مدیران و مشاوران آژانس املاک و مستغلات قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از پنل املاک، آگهی‌های خود را در دیوار قرارداده و از بسته‌های تخفیفی و ابزارهای آماری آن بهره ببرید. از جمله قابلیت‌های پنل املاک دیوار می‌توان به صفحه اختصاصی آژانس در دیوار، مدیریت مشاوران، پکیج‌‌های تخفیفی آگهی و نردبان، نردبان گروهی، گزارش مصرف، ارتقای آسان آگهی و پشتیبانی اختصاصی را نام برد. درس شانزدهم پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک شامل موارد زیر می‌شود:

  • ثبت‌نام پنل املاک دیوار
  • خرید بسته‌های آگهی و نردبان دیوار
  • مدیریت مشاوران و اضافه کردن مشاور
  • گزارش مصرف
  • نردبان گروهی آگهی‌ها
  • ارتقای آگهی در پنل املاک دیوار
  • اضافه کردن VR
  • آمار و مدیریت آگهی‌ها

برای مطالعه کامل درس پنل دیوار روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش استفاده از پنل املاک دیوار

ثبت نام در پنل املاک دیوار
ثبت نام در پنل املاک دیوار
ممکن است این مطالب را هم دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.