آموزش استفاده از نردبان گروهی آگهیها در پنل املاک دیوار

پنل املاک دیوار یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای آژانسها و مشاوران حرفهای املاک است. یکی از قابلیتهای کاربردی و جذابی که در این پنل در دسترس مشاوران و مدیران آژانسها قرار دارد، نردبان گروهی آگهیها است. این قابلیت برای آژانسها و مشاورانی که فعالیت زیادی در دیوار دارند، بسیار کاربردی خواهد بود. قابلیتی که در کنار صرفهجویی در هزینهها (بهخاطر استفاده از بستههای تخفیفی دیوار، صرفهجویی در زمان را هم بههمراه دارد. در ادامه این مطلب، بیشتر با چگونگی استفاده از نردبان گروهی آگهیها در پنل املاک دیوار آشنا میشوید.
پنل املاک دیوار
مشاوران و آژانسهای حرفهای املاک، برای بازاریابی بهتر فایلهایی که در اختیار دارند، از دیوار استفاده میکنند. آنها میدانند که تعداد بالای کاربر در دیوار و تبدیل شدن این پلتفرم به مقصد اول جستوجوی آگهیهای آنلاین ملک، کمک زیادی به پیدا کردن سریعتر مشتری واقعی میکند. دراینمیان، آژانسهایی که فعالیت بیشتری در دیوار دارند، نیازمند ابزارهایی برای مدیریت بهتر آگهیها و مشاوران خود هستند.
پنل املاک دیوار همان ابزاری است که کار در این کانال بازاریابی دیجیتال را برای مشاوران املاک آسان میکند. قابلیتهای متعدد پنل، امکان مدیریت حرفهای مشاوران یک آژانس، مدیریت حرفهای آگهیها و آمارگیری و ارتقاء آنها را در اختیار مدیران آژانس و مشاوران مستقل حرفهای قرار میدهد. با کلیک روی لینکهای زیر، میتوانید با قابلیتهای مهم پنل املاک دیوار آشنا شوید:
- صفحه اختصاصی آژانس املاک
- بستههای تخفیف آگهی و نردبان
- مدیریت مشاوران
- گزارش مصرف
- آمار و ارتقاء آگهیها
- تور مجازی ملک
برای آشنایی بیشتر با کلیات پنل املاک میتوانید مطلب «آموزش ثبتنام در پنل املاک دیوار» را مطالعه کنید. اگر هم با قابلیتها آشنایی کامل دارید، با کلیک روی تصویر زیر، بهصورت رایگان در پنل پیشثبتنام کنید.
نردبان گروهی آگهیهای املاک دیوار
نردبان گروهی قابلیتی است که صرفهجویی در زمان و سرعت را برای مشاوران حرفهای و مدیران آژانسهای بزرگ بههمراه دارد. این قابلیت به شما امکان میدهد که در سریعترین زمان، آگهی خود را نردبان کنید.
به احتمال زیاد میدانید که آگهیها در دیوار به ترتیب زمان انتشار نمایش داده میشوند. دراینمیان کاربرانی که تمایل دارند آگهی خود را صرفنظر از زمان انتشار، در شهر و دسته موردنظر در بالای فهرست نمایش دهند، از قابلیت نردبان دیوار استفاده میکنند. در بازار پررقابت املاک، استفاده از نردبان دیوار برای بالاتر بردن آگهی و نمایش آن به تعداد بیشتری از مخاطبان، بسیار مرسوم است. برای کاربران عادی، استفاده از نردبان در بخش مدیریت و ارتقاء آگهی در دسترس است؛ اما مشاوران حرفهای عضو پنل املاک، این قابلیت را به شیوهای بهتر در دسترس دارند.
وقتی تعداد آگهیهای شما در دیوار بیشتر شود، مدیریت و نردبان کردن آنها بهصورت تکی بسیار زمانبر خواهد بود. به همین دلیل نردبان گروهی برای آژانسها و مشاورانی که در یک دوره زمانی، آگهیهای زیادی در دیوار دارند، بسیار کارآمد است. استفاده از این قابلیت هم به آسانی ازطریق منوی پنل امکان دارد.
برای استفاده از قابلیت نردبان گروهی، در صفحه اصلی اپلیکیشن دیوار، دکمه «دیوار من» را لمس کنید.
در صفحه جدید، وارد تب «پنل املاک» شوید. همانطور که میبینید، دکمه «نردبان گروهی آگهیها» در این صفحه دیده میشود.
با لمس دکمه «نردبان گروهی آگهیها» وارد صفحه جدیدی میشوید که تمامی آگهیهای منتشرشده توسط شما را نمایش میدهد. نکته مهم اینکه اگر مشاور عادی آژانس باشید، تنها آگهیهای خودتان را در این صفحه میبینید. اگر مشاوری با دسترسی «مدیر» باشید، همه آگهیهای آژانس را در صفحه مشاهده خواهید کرد. برای آشنایی بیشتر با دسترسیها، مطلب «مدیریت مشاوران در پنل املاک دیوار» را مطالعه کنید.
برای نردبان کردن گروهی آگهیها، تنها باید آنها را در صفحه جدید لمس کنید تا به فهرست انتخاب اضافه شوند. همانطور که در تصویر میبینید، میتوان چند آگهی را برای نردبان کردن بهصورت همزمان، انتخاب کرد. همچنین حداکثر نردبان قابل استفاده هم در بالای تصویر دیده میشود. این تعداد، حداکثر تعداد نردبانی است که بسته به سهمیه تعریفشده، در روز یا ماه میتوانید استفاده کنید.
پس از انتخاب آگهیهای موردنظر، دکمه «نردبان گروهی» را لمس کنید. یک پیام تأیید برای شما نمایش داده میشود. با لمس دکمه «نردبان کن»، آگهیهای انتخابشده نردبان میشوند.
نردبان گروهی آگهیهای املاک به شما کمک میکند تا در سریعترین زمان ممکن، چند آگهی را در بالای فهرست دستهبندی و شهر محل فعالیت خود نمایش دهید. قطعا میدانید که این کار تعداد زنگخور آگهیها را به میزان قابلتوجهی افزایش میدهد. فراموش نکنید که در نردبان کردن گروهی آگهیها، باید باقیمانده سهمیه خود را هم با دقت مدنظر داشته باشید. درنتیجه آگهیهایی را نردبان کنید که تمرکز اصلی فعالیت شما و آژانس هستند.
خیلی عالیه