دروس پایه

دروس پایه آکادمی املاک دیوار

برای موفقیت بیشتر، در کسب‌وکار خود سرمایه‌گذاری کنید

اگر در بازار املاک حضور داشته باشید، حتما به فکر افزایش بازدهی و توان اقتصادی خود هستید. کلید این کار سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار است که موفقیت آژانس شما را نیز تضمین می‌کند. درآمد هر آژانس املاک و مستغلات موفق، با روش‌های متعددی افزایش پیدا می‌کند. در یک بررسی وب‌سایت مک‌کیساک، این روش‌ها در میان ۶۵ درصد آژانس‌های املاک و مستغلات مورد بررسی قرار گرفته و افزایش درآمد آن‌ها از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ تحلیل شده است. افزایش درآمد و سود در برخی سال‌ها بیش از سال‌های دیگر مطرح می‌شود. اگر علاقمند به آشنایی با سرمایه‌گذاری بنگاه‌های موفق املاک و مستغلات هستید، این مطلب به دردتان می‌خورد.

سرمایه‌گذاری با هدف حصول درآمد بیشتر

این سوال بسیاری اوقات مطرح است که چگونه یک بنگاه موفق املاک و مستغلات، درآمد بیشتری کسب می‌کند؟ پس از نظرسنجی از آژانس‌های املاک و مستغلات در سراسر ایالات متحده در این خصوص، یک نکته مشخص شد. اینکه همهٔ بنگاه‌های معاملات ملکی، اعم از آژانس‌های تمام‌وقت و نیمه‌وقت که درآمد بیشتری را گزارش کرده‌اند، چندین روند روزمره و ثابت دارند. بررسی این روندها نشان می‌دهد که چگونه یک بنگاه املاک و مستغلات درآمد بیشتری کسب می‌کند، فوت و فن این حرفه چیست؛ و آنچه در موفق‌ترین آژانس‌ها عملیاتی می‌شود، کدام است.

تماس با مشتری املاک

برای موفقیت به مشتریان قبلی خود رجوع کنید

آژانس‌های املاک و مستغلات و نمایندگان آن‌ها، زمانی درآمد بالایی کسب می‌کنند که فایل‌های بیشتری در اختیار داشته باشند و مشاوره بیشتری بدهند. در اکثر مواقع، افراد آژانس‌های املاک را به هم معرفی می‌کنند. طبق تحقیقات مک‌کیساک، اینگونه آژانس‌ها که با چنین روشی مشتری جذب می‌کنند، درآمد بیشتری دارند (سالانه ۴۱۰۰۰ دلار بیشتر از دیگران).

سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار نیازمند تمرکز بر مشتری‌های سابق است. مهم‌ترین مرحله در شکل دادن و تقویت بازگشت مراجعه‌کنندگان قبلی، برقراری ارتباط ازسوی شما است. در طول سال‌ها همیشه با مشتریان سابق خود در ارتباط باشید. در این میان روش ساده و کاربردی چیست؟ اگر قرار بر تماس گرفتن با مشتری‌های قدیمی باشد، مثلا می‌توانید در مناسب‌های متنوع، به آن‌ها پیام دهید. همچنین آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید یا درصورت امکان، ارتباط‌های پیامی مناسب داشته باشید.

در مجموع شما به‌عنوان یک مشاور املاک، باید همیشه میزبان مشتری باشید و او را خشنود کنید. هیچ راهی برای ایجاد تأثیر ماندگار بر مشتری وجود ندارد،‌ به جز اینکه این موارد را رعایت کنید. مواردی که باید با رعایت کامل اخلاق و ارتباط صحیح با افراد صورت بگیرد.

یادگیری را ادامه دهید

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی که در یافته‌های وب‌سایت مک‌کیساک مشخص شده، به توسعهٔ حرفه‌ای مربوط می‌شود. آژانس‌هایی که به یادگیری ادامه داده و از روندهای فعلی بازار آگاهی دارند، موفق‌تر هستند. طی بررسی‌ها، این آژانس‌ها در حدود ۵۰۰۰۰ دلار بیشتر از آژانس‌های املاک و مستغلاتی که از این روش استفاده نمی‌کنند، درآمد کسب می‌کنند.

در مجموع، در مقولهٔ سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار، یادگیری اهمیت بالایی دارد. در دنیای امروز هم هیچ مشکلی در زمینهٔ افزایش تخصص در حوزهٔ املاک و مستغلات وجود ندارد. چراکه از دوره‌های آنلاین توسعهٔ حرفه‌ای گرفته تا کنفرانس‌های حضوری، همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد.

برای تخصص هزینه کنید

جهان در پی یافتن تخصص است. انتخاب یک حوزه در زمینهٔ املاک و مستغلات، می‌تواند به پیشرفت حرفه و افزایش توانایی شما کمک کند. باید بدانید که آژانس‌های املاک و مستغلات موفق در بسیاری از موارد روی حوزه‌های خاص متمرکز می‌شوند. البته آن‌ها از همان ابتدا به‌دنبال یک حوزه خاص نمی‌روند. تخصص روی حوزه خاص (مثلا فقط اجاره، فقط ویلا، فقط انبوه‌سازی) شاید با یک اتفاق یا یک معامله حرفه‌ای و پرسود اتفاق بیافتد. درنتیجه اگر یک سال پربار را تجربه کرده‌ و پول کافی برای سرمایه‌گذاری در تجارت خود دارید، حوزه‌های تخصصی جدید را امتحان کنید.

روش اصلی شما چیست؟ آیا حوزهٔ مورد نظر در سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار را به درستی انتخاب کرده‌اید؟ آیا از حوزه‌ای که در آن فعال هستید، راضی و خشنودید؟ آیا می‌خواهید کار دیگری را امتحان کنید؟‌ اگر قصد حرکت در جهتی دیگر را دارید،‌هرگونه پول اضافی و سود بیشتر را برای رسیدن به این هدف در نظر گرفته و از آن استفاده کنید.

مدیریت شخصی برای پیشرفت در شغل مشاور املاک

جمع‌بندی

به سرمایه‌گذاری در تجارت ادامه دهید. اگر قصدتان کسب درآمد بالاست،‌ سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار را جدی بگیرید. شما باید از افزایش درآمد به‌عنوان فرصتی برای رشد تجارت خود استفاده کنید. شاید استفاده از درآمد افزوده در یک دوره خاص، در راستای خریدهای شخصی مانند اتومبیل جدید یا سفر باشد. درحالی‌که تقویت کسب‌وکار می‌تواند گزینه بهتری برای خرج کردن درآمد افزوده جدید باشد.

تقویت کسب‌وکار باعث می‌شود که فرصت‌های قابل‌توجه جدیدی را در مسیر پیشرفت آژانس املاک و مستغلات، تجربه کنید. پس به این مهم توجه کرده و آژانس خود را در مسیر پله‌های موفقیت، هدایت کنید.

نظر شما چیست؟ استفاده از درآمد افزوده برای رشد بیشتر کسب‌وکار چقدر معنا دارد؟ چگونه باید این درآمد را تقسیم و توزیع کرد؟

منبع: mckissock

ثبت نام در پنل املاک دیوار
ثبت نام در پنل املاک دیوار
ممکن است این مطالب را هم دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.