دروس پایه

دروس پایه آکادمی املاک دیوار

آموزش مدیریت، ارتقاء و افزایش بازدید آگهی‌ها در پنل املاک دیوار

عضویت در پنل املاک دیوار و انتشار آگهی با این ابزار، به آژانس‌های املاک حرفه‌ای و مشاوران متخصص امکان می‌دهد که کنترل دقیق‌تری روی فعالیت‌های خود در دیوار داشته باشند. آن‌هایی که از پنل استفاده می‌کنند، قابلیت‌های متعددی در اختیار دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مدیریت آگهی املاک در دیوار اشاره کرد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که آمار دقیقی از آگهی خود داشته باشید. همچنین درصورت نیاز می‌توانید آگهی را ارتقاء داده و از ابزارهای افزایش بازدید استفاده کنید. در ادامه این مطلب، بیشتر با قابلیت‌های مدیریت و افزایش بازدید آگهی املاک در دیوار آشنا می‌شوید.

پنل املاک دیوار، مرکز مدیریت شعبه آنلاین آژانس

پنل املاک دیوار یکی از ابزارهای کاربردی برای مشاوران و آژانس‌های املاکی است که بازاریابی دیجیتال را به‌عنوان یکی از کانال‌های اصلی جذب مشتری انتخاب کرده‌اند. امروزه بسیاری از آژانس‌ها و مشاوران حرفه‌ای، در کنار کانال‌های بازاریابی دیگر مانند شبکه‌های اجتماعی یا روش‌های سنتی، دیوار را هم به‌عنوان یک منبع قوی جذب مشتری در نظر دارند. آن‌ها تعداد زیادی آگهی در دیوار منتشر می‌کنند تا شانس خود را برای جذب مشتری از میان کاربران بسیار زیاد این سرویس، افزایش دهند.

روزانه به‌طور میانگین از هر آگهی املاک دیوار، بیش از ۴۵۰ بار بازدید می‌شود. این میزان بازدید، در مقایسه با بازدید حضوری، قطعا بازدهی و بازگشت سرمایه بیشتری دارد. ازطرفی، رقابت برای جذب مشتری از میان تعداد بالای کاربران دیوار، همیشه وجود دارد. دراین‌میان، استفاده از پنل املاک دیوار،‌ آژانس‌ها و مشاوران حرفه‌ای را چند قدم جلوتر از آژانس‌های دیگر در دیوار قرار می‌دهد. استفاده از پنل املاک قابلیت‌هایی شامل موارد زیر را به‌همراه دارد:

  • مدیریت مشاوران
  • صفحه اختصاصی
  • مدیریت و ارتقای آگهی‌ها
  • گزارش مصرف
  • بسته‌های تخفیف‌دار آگهی و نردبان
  • پشتیبانی اختصاصی
  • و …

اگر با پنل املاک دیوار آشنا نیستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «آموزش استفاده از پنل املاک دیوار» را مطالعه کنید. درصورت آشنایی هم با کلیک روی تصویر زیر، وارد فرایند ثبت‌نام شوید.

ثبت نام در پنل املاک دیوار

مدیریت آگهی و افزایش بازدید در پنل املاک

همان‌طور که گفته شد، مدیریت آگهی و استفاده از قابلیت‌های ارتقاء و افزایش بازدید، از مزیت‌های مهم پنل املاک برای مشاوران و آژانس‌های حرفه‌ای است. این بخش به آن‌ها امکان می‌دهد تا دیدی کامل نسبت به همه آگهی‌های منتشرشده خود در دیوار داشته باشند و با بررسی آمار بازدید، آن‌ها را ارتقاء دهند.

برای ورود به بخش مدیریت آگهی در پنل املاک دیوار، ابتدا باید از منوی «دیوار من» در اپلیکیشن، وارد بخش پنل املاک شوید. سپس مانند تصویر زیر، دکمه «مدیریت آگهی‌ها» را لمس کنید (برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید).

دکمه مدیریت آگهی پنل املاک دیوار

با لمس این دکمه، وارد صفحه مدیریت آگهی‌ها می‌شوید که تمامی آگهی‌های آژانس و همچنین آگهی‌های شخصی شما را نمایش می‌دهد. فراموش نکنید که در زمان ثبت آگهی املاک در دیوار، درصورت عضویت در پنل آژانس، می‌توانید گزینه شخصی یا آژانس را انتخاب کنید. درصورت انتخاب گزینه آژانس، باید سهمیه لازم را برای انتشار آگهی داشته باشید.

در تصویر زیر، نمایی از آگهی‌های تستی منتشرشده در پنل املاک را می‌بینید. با لمس هر آگهی، وارد صفحه مدیریت آگهی و ارتقای بازدید می‌شوید (برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید).

انتخاب آگهی برای مدیریت در پنل املاک

پس از انتخاب آگهی، با صفحه‌ای جامع شامل آمار، ابزارهای ارتقاء و تماس با پشتیبانی می‌شوید. در این صفحه، نموداری را مشاهده می‌کنید که آمار بازدید آگهی را در چند روز گذشته به شما نشان می‌دهد. همچنین مجموع بازدید نیز در همین صفحه در دسترس است. باتوجه به آماری که از آگهی املاک خود انتظار دارید، می‌توانید از نمودار ارائه‌شده، برای تحلیل یا ارتقاء هر فایل استفاده کنید (برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید).

ارتقای آگهی و افزایش بازدید پنل دیوار

ارتقای آگهی و افزایش بازدید، مهم‌ترین منوی این صفحه است. مانند تصویر بالا، این دکمه را لمس کنید تا ابزارها و قابلیت‌های افزایش بازدید آگهی مانند تصویر زیر نمایان شوند (برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید).

ابزارهای ارتقای آگهی املاک دیوار

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، برای ارتقای آگهی املاک در دیوار، چند گزینه در اختیار خواهید داشت:

  • نردبان: با نردبان کردن آگهی، فایل شما بالاتر از همه فایل‌ها در دسته‌بندی و شهر موردنظر، نمایش داده می‌شود. تا زمان انتشار آگهی جدید در همان دسته‌بندی و شهر، آگهی شما اولین باقی می‌ماند.
  • فوری: آگهی تا ۳ روز با برچسب مخصوص «فوری» در دیوار نمایش داده می‌شود. این برچسب، مشتری‌ها را بیشتر به انتخاب آگهی و تماس تشویق می‌کند. فراموش نکنید که فیلتر کردن آگهی‌ها در دیوار با استفاده از گزینه «فوری» هم در اختیار مشتری‌ها قرار دارد. درنتیجه اگر آگهی شما برچسب فوری داشته باشد، در آن فیلتر هم دیده می‌شود.
  • فوری و نردبان: ترکیبی از دو قابلیت بالا را برای ارتقای آگهی فعال می‌کند.
  • تمدید: پیش از منقضی شدن آگهی املاک در دیوار (یک ماه)، گزینه تمدید برای شما فعال می‌شود. با انتخاب این گزینه، آگهی شما یک ماه دیگر در دیوار باقی می‌ماند.
  • تمدید و نردبان: با انتخاب این گزینه، علاوه بر تمدید یک‌ماهه نمایش آگهی در دیوار، آن را نردبان هم می‌کنید و بالاتر از آگهی‌های دیگر در شهر و دسته‌بندی مخصوص، نمایش می‌دهید.

همان‌طور که می‌بینید، انتخاب و خرید گزینه‌های ترکیبی برای مدیریت آگهی و ارتقای آن در دیوار، باعث کاهش هزینه هم می‌شود. به بیان ساده، ترکیب دو قابلیت، هزینه پایین‌تری نسبت به انتخاب تکی آن‌ها دارد.

علاوه بر منوی ارتقای آگهی و افزایش بازدید، یک دکمه «نردبان» هم در صفحه مدیریت آگهی پنل املاک دیوار وجود دارد. این دکمه به شما امکان می‌دهد که به‌صورت مستقیم، تنها برای آگهی خود نردبان خریداری کنید.

بخش دیگر مدیریت آگهی در پنل املاک دیوار، مربوط به پشتیبانی اختصاصی می‌شود. برای دسترسی به این بخش، مانند تصویر زیر، دکمه «تماس با پشتیبانی» را لمس کنید (برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید).

با انتخاب گزینه «تماس با پشتیبانی، وارد صفحه زیر می‌شوید که گزینه‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بخش، می‌توانید سوال‌های رایج کاربران دیوار و پاسخ آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین امکان جست‌وجو در پرسش و پاسخ‌ها هم وجود دارد. در پایین صفحه هم گزینه ارتباط با پشتیبانی را می‌بینید که شما را مستقیما به بخش پشتیبانی دیوار متصل می‌کند (برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید).

جمع‌بندی

مدیریت آگهی و مشاهده آمار و ارتقای آن، یکی از مهم‌ترین وظایف هر مشاور یا مدیر آژانس فعال در فضای آنلاین است. صرف‌نظر از اینکه فایل‌های خود را در چه کانالی منتشر کنید، باید مدیریت و تلاش برای بهبود آن‌ها را همیشه مدنظر داشته باشید. در فضای آنلاین، رقابت شدیدی بین مشاوران و آژانس‌ها وجود دارد. برای جذب مشتری و پیروزی بین تعداد زیادی فعال صنعت، مدیریت و آمارگیری و همچنین بهبود فعالیت‌های بازاریابی، باید در صدر اولویت‌های شما باشد. با قابلیت‌های پنل املاک دیوار مانند آمار، مدیریت و ارتقای آگهی املاک، می‌توانید فعالیت خود در این کانال مهم بازاریابی دیجیتال را حرفه‌ای‌تر کنید.

ثبت نام در پنل املاک دیوار
ممکن است این مطالب را هم دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.