دروس پایه

دروس پایه آکادمی املاک دیوار

مرور دسته

بازاریابی و فروش

آشنایی با اهداف بازاریابی املاک و شیوه تدوین دقیق

هر بازاریابی اهدافی دارد که تیم املاک و مستغلات برای سنجش موفقیت خود در نظر می‌گیرند. اهداف هر بازاریابی به افزایش مشتری‌ها تا بهبود عملکرد و شاخص‌های کلیدی مربوط است. اینکه چه تعداد مشتری یک شرکت املاک و مستغلات را می‌شناسد و درآمد آن‌ها…

هرآنچه باید درباره استراتژی بازاریابی در صنعت املاک بدانید

در هر صنعتی که مشغول باشید، باید به تکنیک‌های بازاریابی موثر توجه لازم را داشته باشید. تنها در این صورت به سودآوری و ماندگاری می‌رسید. استراتژی بازاریابی شامل نگاه کلی شما به مفهوم بازاریابی است. یک استراتژی بازاریابی قوی به مخاطبان هدف شما…

تفاوت بازاریابی و فروش املاک در چیست؟

بازاریابی و فروش املاک دو مفهوم مستقل و نزدیک هستند که تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارند. این مفاهیم آنقدر نزدیک هستند که گاه با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند. نکته قابل توجه در زمینه بازاریابی و فروش این است که شرکت‌هایی موفق‌تر می‌شوند که این…

آموزش بازاریابی املاک و مستغلات برای مشاوران املاک

شما مشاوران املاک حرفهٔ مهم و پر چالشی دارید. به دلیل اینکه نمی‌دانید در آینده چگونه مشتریانی با چه سبک و سلیقه‌هایی از شما درخواست مشاوره می‌کنند. بنا به همین دلیل باید حضوری مداوم و پر رنگ در عرصه تبلیغات و بازاریابی داشته باشید. سعی کنید…

چالش‌ها و راهکارهای نمایش موقعیت ملک در آگهی آنلاین

همه ما می‌دانیم که امروزه دنیای اینترنت، تبلیغات در این فضا و مزایای آن گسترش زیادی یافته است. در راستای آن، وقت افراد نیز کمتر شده و به‌دنبال راهکارهای سریع و مطمئن‌تری هستند تا بتوانند در کمترین زمان، بهترین کیفیت را دریافت کنند. بنابراین…

ترفندها و راهکارهای کاربردی بازاریابی ملک اداری

امروزه مشاغل مختلف و کارهای اداری متنوع شده و گسترش پیدا کرده‌اند. بنابراین افراد در کنار ملک مسکونی، به دنبال ملک اداری و تجاری مناسبی هستند که ویژگی‌های مد نظرشان را داشته باشد. در واقع می‌دانید که فروش و اجاره ملک اداری با املاک مسکونی…

تغییر عادلانه نرخ ثبت آگهی املاک دیوار برای مشاوران حرفه‌ای

گسترش فضای مجازی و فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند چند سالی است به کمک مردم آمده تا در خریدوفروش املاک، خودرو و اجناس نو یا کارکرده بتوانند مسیر آسان‌تر و ارزان‌تری پیش بگیرند. از همین رو سایت دیوار مورد استقبال جمعیت زیادی از مردم در سراسر کشور…

با شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest) و کاربرد آن آشنا شوید

بازاریابی دیجیتال امروزه کانال‌های بسیار متعددی را برای جذب، حفظ و وفادار کردن مشتری‌ها در اختیار کسب‌وکارها قرار داده است. مشاوران و آژانس‌های املاک حرفه‌ای نیز از کانال‌های گوناگون این نوع از بازاریابی بهترین بهره را می‌برند. اکثر…

درآمد مشاوران املاک در کدام فصل سال بیشتر می‌شود؟

موفقیت شما به عنوان مشاوران املاک در گرو جذب مشتری و افزایش معامله ملکی است. برای این منظور باید آگاهی کاملی از بازار عرضه و تقاضا داشته باشید. یکی از شرایط و ترفندهای لازم برای یک مشاور املاک حرفه‌ای، شناخت بهترین زمان‌ها و بررسی فصول سال…

آموزش استفاده از نردبان گروهی آگهی‌ها در پنل املاک دیوار

پنل املاک دیوار یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای آژانس‌ها و مشاوران حرفه‌ای املاک است. یکی از قابلیت‌های کاربردی و جذابی که در این پنل در دسترس مشاوران و مدیران آژانس‌ها قرار دارد، نردبان گروهی آگهی‌ها است. این قابلیت برای…