دروس پایه

دروس پایه آکادمی املاک دیوار

مرور دسته

بازاریابی و فروش

مقایسه بازاریابی سنتی و مدرن در آژانس‌های املاک

در شغل شما مشاوران املاک بازاریابی نقش گسترده‌ای دارد. بازاریابی املاک به دو بخش سنتی و مدرن تقسیم می‌شود. امروزه اغلب مشاغل و فعالیت‌ها آنلاین و اینترنتی شده‌اند. شما مشاوران آژانس‌های املاک نیز می‌توانید فعالیت دیجیتال مارکتینگ گسترده‌‌ای…

بازاریابی رابطه ای یعنی چه و چه کاربردی در مشاور املاک دارد؟

در لیست وظایف یک مشاور املاک موفق چند گزینه خودنمایی می‌کند که یکی از مهم‌ترین‌هایش «بازاریابی» است. مهارتی که تسلط به آن به مشاور کمک می‌کند تا بازار خود را گسترش داده و علاوه بر کسب شهرت و اعتبار، سود بیشتری هم از آن خود کند. چرا که به…

هرآنچه باید درباره مدیریت بازاریابی در شغل املاک بدانید

شما به عنوان مشاور املاک نقش بسیار مهمی در انجام‌ معاملات ملکی ایفا می کنید و این شغل جز شغل‌های پر طرفدار و چالش برانگیز محسوب می‌شود. تجارت املاک و مستغلات به شدت رقابتی است. به همین دلیل باید حضوری مداوم و پر رنگ در عرصه تبلیغات و…

پکیج جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ املاک

امروزه اغلب مشاغل و فعالیت‌ها آنلاین و اینترنتی شده‌اند. شما به عنوان مدیر بنگاه‌های معاملات املاک بهتر است از این شرایط به بهترین نحو برای افزایش درآمد و بازدهی بیشتر کار خود استفاده کنید. شما مشاوران آژانس‌های املاک نیز می‌توانید فعالیت…

هرآنچه باید درباره اینفلوئنسر مارکتینگ املاک بدانید

هر کسب و کار و برندی برای توسعه خود حساب ویژه‌ای روی تبلیغات و بازاریابی باز می‌کند. اصولاً اگر شما بهترین کالا و خدمات را هم عرضه کنید؛ تا قبل از آنکه محصولات خود را به مشتریان بالقوه معرفی نکنید، محکوم به شکست هستید. تبلیغات اشکال مختلفی…

هرآنچه باید درباره مهارت فروش تلفنی بدانید

یکی از روش‌های تاثیرگذار در عین حال پر پیچ‌وخم برای بازاریابی و فروش محصولات، بازاریابی و فروش تلفنی است. شما به عنوان مشاور حتما باید به دنبال یادگیری هر چه بهتر این مهارت باشید. در این صورت می‌توانید موفقیت‌های بیشتری را کسب کنید. در این…

فیلمبرداری از ملک، تکنیک حرفه‌ای برای بازاریابی و جذب مشتری

خرید و فروش ملک فرآیندی طولانی و پرچالش است. این روزها بیشتر افراد برای خرید و فروش ملک در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های حوزه املاک جستجو می‌کنند. امروزه فیلم برداری از ملک یکی از اجزای اصلی آگهی‌های ملکی در اپلیکیشن‌های املاک به شمار می‌رود.…

آشنایی با اهداف بازاریابی املاک و شیوه تدوین دقیق

هر بازاریابی اهدافی دارد که تیم املاک و مستغلات برای سنجش موفقیت خود در نظر می‌گیرند. اهداف هر بازاریابی به افزایش مشتری‌ها تا بهبود عملکرد و شاخص‌های کلیدی مربوط است. اینکه چه تعداد مشتری یک شرکت املاک و مستغلات را می‌شناسد و درآمد آن‌ها…

هرآنچه باید درباره استراتژی بازاریابی در صنعت املاک بدانید

در هر صنعتی که مشغول باشید، باید به تکنیک‌های بازاریابی موثر توجه لازم را داشته باشید. تنها در این صورت به سودآوری و ماندگاری می‌رسید. استراتژی بازاریابی شامل نگاه کلی شما به مفهوم بازاریابی است. یک استراتژی بازاریابی قوی به مخاطبان هدف شما…

تفاوت بازاریابی و فروش املاک در چیست؟

بازاریابی و فروش املاک دو مفهوم مستقل و نزدیک هستند که تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارند. این مفاهیم آنقدر نزدیک هستند که گاه با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند. نکته قابل توجه در زمینه بازاریابی و فروش این است که شرکت‌هایی موفق‌تر می‌شوند که این…