دروس پایه

دروس پایه آکادمی املاک دیوار

از اهمیت طراحی سازمانی برای آژانس‌های املاک مطلع هستید؟

در همان برخورد اول مشتری را جذب کنید

محیط‌های کاری غالبا برای کارمندان و مشتریان کسل‌کننده‌ هستند. چرا که دکوراسیون اداری غالبا یکنواخت طراحی می‌شود. بنگاه‌های مشاور املاک، روزانه مراجعان زیادی دارند. از این رو توجه به طراحی داخلی فضای کاری باعث می‌شود بهره‌وری کارمندان و جذب مشتری‌ها بیشتر شود. به طوری که نوع فضای داخلی و طراحی آن نشانگر حرفه‌ای بودن مشاوران املاک خواهد بود. اینجا در آکادمی املاک دیوار، شما را با اهمیت طراحی سازمانی در داشتن یک آژانس املاک نمونه آشنا می‌کنیم.

اهمیت سرمایه‌گذاری در دکوراسیون اداری دفتر املاک

آژانس‌های املاک با ایجاد فضایی آرام‌بخش برای مراجعه‌کنندگان می‌توانند بهترین خدمت‌رسانی را داشته باشند.

محصول صنعت املاک، ارائهٔ خدمت به مردم است. از این رو، ایجاد فضایی مناسب برای مشتریان و کارکنان، اصلی‌ترین مسئله خواهد بود. بیشتر مراجعان به بنگاه‌های املاک، به لحاظ روحی دچار ناآرامی و استرس هستند. پیدا کردن ملکی مناسب با معیارها و شرایط آنها می‌تواند یکی از عوامل تنش‌زا باشد. پس آژانس‌های املاک با ایجاد فضایی آرام‌بخش برای مراجعه‌کنندگان می‌توانند بهترین خدمت‌رسانی را داشته باشند.

از این رو سرمایه‌گذاری برای طراحی فضای داخلی آژانس املاک، توجیه اقتصادی بالایی دارد. همچنین مدیران املاک باید بدانند که توجه به طراحی دکوراسیون اداری نوعی تبلیغ بنیادین به شمار می‌آید. از این رو تمایز داشتن فضای اداری بنگاه املاک شما سبب می‌شود که در ذهن مشتریان خود حک شوید.

دکوراسیون اداری و طراحی سازمانی یکپارچه به مشتریان نشان می‌دهد که با یک آژانس حرفه‌ای روبه‌رو هستند. به‌نوعی برند شما در ذهن آن‌ها شکل می‌بندد و مشتریان با خیال راحت‌تری به فایل‌های شما اعتماد می‌کنند. درنتیجه، سرمایه‌گذاری برای طراحی سازمانی یکپارچه را می‌توان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و سودآور دانست.

ویترین برای تبلیغ مشاور املاک فضای داخلی آژانس املاک چگونه باید باشد؟

حتما این جمله را شنیده‌اید که محیط کاری باید رسانندهٔ تجارت و حرفهٔ شما باشد. از این رو طراحی داخلی فضای کاری اهمیت پیدا می‌کند. غالبا محیط‌های بنگاه‌ املاک سرد و بی‌روح هستند. اگر مدیریت آژانس املاک را در دست دارید، برای بازدهی بیشتر تغییراتی در فضای کاری ایجاد کنید.

فضای اداری آژانس شما باید اعتماد و انرژی را به مخاطب و کارمندان القا کند. توجه به فضای داخلی در آژانس‌ها به دو بخش تقسیم می‌شود. اولی فضای کلی دفتر و محل کار مشاوران و مباشران املاک است. فضایی پارتیشن‌بندی شده علاوه بر ایجاد نظم و هماهنگی در محیط کار سبب رغبت مشتری برای ورود به دفتر می‌شود. اگر مدیران املاک فضایی مخصوص برای مراجعان در نظر بگیرند، مخاطب احساس ارزشمندی خواهد کرد.

دومین عامل توجه به جزئیات، طراحی فضای داخلی دفتر است. شما به عنوان مشاور املاک باید بدانید که طراحی فضای آژانس باید متناسب با جامعهٔ مخاطب شما باشد. این طراحی نباید مشتری را دچار سردرگمی و استرس کند. از این رو بهتر است فضای داخلی ساده و پر انرژی باشد. سادگی به معنای بی‌روح بودن نخواهد بود. انتخاب رنگ و نورپردازی مناسب، باعث می‌شود که فضایی صمیمی و دلچسب برای مراجعه‌کننده ایجاد شود.

نیاز به ثبت‌نام/ورود

برای مطالعه ادامه مطلب، لطفا در آکادمی املاک ثبت‌نام کنید. ثبت‌نام در آکادمی رایگان است و اعضا، از امتیازهای ویژه‌ای برخوردار می‌شوند. اگر هم قبلا ثبت‌نام کرده‌اید، با کلیک روی تب «ورود» اطلاعات حساب خود را وارد کنید.

ثبت نام در پنل املاک دیوار
ثبت نام در پنل املاک دیوار
ممکن است این مطالب را هم دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. قادر اسماعیلی می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید
    اگه امکان باشد توضیحات بیشتری بدین.
    {{ شما به عنوان مشاور املاک باید بدانید که طراحی فضای آژانس باید متناسب با جامعهٔ مخاطب شما باشد.}} نوشته خانم طاهره یلفانی در آکادمی دیوار درقسمت
    از اهمیت طراحی سازمانی برای آژانس‌های املاک مطلع هستید؟
    مثلا دفتر املاک ما در محدوده شهر تبریز میباشد (روستای کندرود در اینده نزدیک الحاق به شهر تبریز میباشد) که پتانسییل زیادی اهم از خرید فروش.باغ . ویلا . کارخانه . سالن . زمین مسکونی و اجاره و ……دارد ایا من برای توسعه کسب وکار دکوراسیون داخلی و بیرون را باید متناسب با جامعه و فرهنگ منطقه طراحی کنم یا نه؟
    دوست دارم تا از شیوه سنتی و کم بازده کنونی فاصله گرفته و وارد دنیای مدرن املاک باشم

    1. مهدی زارع - سردبیر می‌گوید

      سلام و عرض وقت بخیر
      ممنون ار نظرتون. پیشنهادی که برای یک آژانس املاک در منطقه شما دارم اینه که دکوراسیون مدرن و متنوع رو به فضای دفترتون اضافه کنید. از اونجایی که گفتید منطقه پتانسیل خوبی برای فروش ویلا و کارخانه داره، قطعا مشتریانی با سطح درآمدی بالا به شما مراجعه می‌کنن. مطالبی که در همین سرفصل گفته شده، در کنار دروس دیگه مانند بازاریابی دیجیتال، به شما کمک می‌کنه که کم‌کم نحوه کار و اعتبار آژانس خودتون رو متفاوت از آژانس‌های سنتی نشون بدید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.