دروس پایه

دروس پایه آکادمی املاک دیوار

آیا آژانس‌ها و مشاوران املاک به وب‌سایت نیاز دارند؟

کانال معتبر بازاریابی دیجیتال را از دست ندهید

این روزها دیگر همانند گذشته، داشتن یک بنگاه مشاور املاک، پخش کردن چند تراکت تبلیغاتی و ایجاد حس اعتماد محلی برای ارتباط با مشتری کافی نیست. حتی وفادارسازی مشتری و هویت‌سازی برای او هم به تنهایی کار نمی‌کند. بنابراین مشاوران املاک در هر سطحی نیاز دارند تا از تکنولوژی‌های روز غافل نشوند. آن‌ها باید به دنیای اینترنت و امکانات آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. دنیایی که امروزه بخش عمده‌ای از بازاریابی املاک در آن صورت می‌گیرد. سایت مشاور املاک یکی از کانال‌هایی است که برای بازاریابی تخصصی املاک بسیار کاربرد دارد. در ادامه این مطلب، بیشتر با این کانال و لزوم استفاده از آن آشنا می‌شویم.

سایت مشاور املاک در کنار دیوار و شبکه‌های اجتماعی، کاربرد زیادی برای اعتباردهی به آژانس دارد.

همان‌طور که گفته شد، بازاریابی دیجیتال درحال تبدیل شدن به ابزار اصلی بازاریابی برای کسب‌وکارها است. مشاوران املاک هم برای پیشرفت هرچه بیشتر، باید از این ابزار استفاده کنند. امروزه هم بسیاری از آن‌ها از دیجیتال مارکتینگ املاک برای جذب و حفظ مشتری‌ها بهره می‌برند. به‌عنوان مثال، سرویس‌هایی مانند دیوار، امکانات متعددی در اختیار مشاوران قرار می‌دهند. به‌همین دلیل شاهد انتشار آگهی‌های املاک متعددی در این سرویس هستیم.

در کنار سرویس‌های آگهی آنلاین و شبکه‌های اجتماعی، سایت تخصصی املاک می‌تواند کانال خوب و پرکاربردی برای مشاوران باشد. کانالی که بیش از همه روی افزایش اعتبار آژانس املاک تاکید می‌کند. در ادامه، با مزایای دیگر سایت برای مشاوران و آژانس‌های املاک آشنا می‌شویم.

سایت مشاور املاک

وب‌سایت به مشاوران املاک کمک می‌کند تا خود را به مخاطب معرفی کرده و خدمات و محصولاتشان را بهتر ارائه دهند. ایجاد سایت تخصصی برای مشاور املاک یا آژانس، مزایای دیگری نیز دارد. در ادامه، به برخی از مهم‌ترین کاربردها اشاره می‌کنیم:

افزایش اعتبار کار مشاوران املاک

راه‌اندازی وب‌سایت به مشاوران املاک کمک می‌کند تا اعتبارشان را افزایش دهند. همانطور که در گذشته داشتن نشانی واقعی، اعتبار یک کسب‌وکار را مشخص می‌کرد، امروزه برای حرفه‌ای بودن و جذب مشتری، وب‌سایت این خدمت را ارائه می‌دهد. در واقع سایت همان نقش دفتر کار مشاور املاک را بازی می‌کند. اگر در این شرایط به فکر راه‌اندازی سایت نباشید، در واقع قافیه را به دیگر رقبایی که وب‌سایتی برای آژانس املاک خود راه انداخته‌‌اند، باخته‌اید.

سرفصل مرتبط: چگونه اعتبار برند آژانس املاک را بهبود ببخشیم؟

بازاریابی دیجیتال املاکصرفه‌جویی در وقت

یکی دیگر از مزایای راه‌اندازی وب‌سایت، صرفه‌جویی در وقت طلایی مشاوران املاک است. با راه‌اندازی سایت تخصصی املاک، مشاوران می‌توانند فایل‌های مختلف را به همراه مشخصات و تصاویر آن در سایت بارگذاری کرده و حضور مشتری به بنگاه، برای بازدید ملک را کاهش دهند. ازطرفی می‌توان سایت را به پلتفرم‌هایی مانند پنل املاک دیوار متصل کرد و مشتریان، به‌صورت مستقیم فایل‌ها را آنجا مشاهده کنند.

کاهش هزینه‌ها

به عنوان یک فرد شاغل در زمینهٔ مشاور املاک حتماً متوجه هزینهٔ ناشی از بازدید ملک، حضور مشتری در بنگاه و تماس‌های بی‌وقفه و طولانی‌مدت با صاحبان ملک، خریداران و مستاجران هستید. هزینه‌هایی که می‌توانید با راه‌اندازی سایت مشاور املاک، آن‌ها را به طور قابل توجهی کاهش دهید.

کوتاه کردن مسافت‌ها

‌با راه‌اندازی سایت تخصصی املاک دیگر نیازی به طی کردن مسافت برای بازدید ملک در کنار مشتری نیست. می‌‌توانید در سایت امکان بازدید مجازی را فراهم کنید و با بارگذاری چند عکس و نوشتن جزئیات هر ملک مانع رفت‌و آمدهای بیش از حد شوید. همین امکان در آگهی‌های دیوار نیز وجود دارد که دردسر پیاده‌سازی سیستم بازدید مجازی را برای شما کاهش می‌دهد. می‌توانید لینک آگهی‌های دارای تور مجازی آژانس خود را از دیوار دریافت و در سایت تخصصی خود وارد کنید.

گسترش روابط

یکی دیگر از مزایای راه‌اندازی سایت مشاور املاک، امکان گسترش روابط با دیگر مشاوران املاک و آشنا شدن با آن‌ها است. از طرفی، راه‌اندازی سایت راهی موثر برای آشنایی مالکان و خریداران با شما است که باعث ایجاد موقعیت‌های جدید و پیشرفت در کارتان می‌شود.

همیشه در دسترس بودن

منحصر به فرد‌ترین امکانی که سایت مشاور املاک برای شما فراهم می‌کند امکان دسترسی ۲۴ ساعت به مراجعه‌کنندگان است. موقعیتی که شما را از دیگر مشاورانی که سایت راه‌اندازی نکرده‌‌اند، مجزا می‌کند. با راه‌اندازی سایت، دیگر چیزی به نام ساعت کاری وجود ندارد. بدین ترتیب شما همیشه، حتی در روزهای تعطیل هم در دسترس هستید و خدمات‌تان را ارائه می‌دهید.

سرفصل مرتبط: نکات مهم در تماس با مشتری املاک

پیامک املاک و بازاریابی پیامکی افزایش مشتری

راه‌اندازی سایت تخصصی املاک بهترین راه برای افزایش مشتری است. سایت به شما کمک می‌کند تا مشتری‌هایتان تنها محدود به محله و منطقهٔ حوزهٔ فعالیت‌تان نشود. با این کار در هر نقطه‌ای از شهر یا کشور، امکان خدمت‌رسانی خواهید داشت. در واقع وجود سایت، جبر جغرافیایی را از بین می‌برد.

 سد کرونا را بشکنید

این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کسب‌وکارها متوقف شده یا مراجعه‌کنندگان آن کاهش پیدا کرده است. شما می‌توانید با راه‌اندازی سایت مشاور املاک سد کرونا را بشکنید. با وجود وب‌سایت هیچ‌گونه ویروس، بیماری یا اتفاق غیرقابل پیش‌بینی نمی‌تواند کسب و کارتان را متوقف کند.

برندسازی با طراحی سایت تخصصی املاک

راه‌اندازی سایت تخصصی املاک برای برندسازی و جذب مشتری وفادار بسیار لازم است. راه‌اندازی سایت به مشاوران املاک کمک می‌کند تا با ایجاد یک نام، لوگوی مشخص، ارائهٔ خدمات و تولید محتوا در زمینهٔ شغلی خود برندسازی کنند. سایت تخصصی املاک بهتر است شامل موارد زیر باشد:

  • معرفی فایل‌های متنوع همراه با عکس و جزئیات آن (درس مرتبط: آموزش جامع فایل یابی برای مشاوران املاک)
  • مطالب آموزشی در خصوص خرید یا اجارهٔ ملک، فروش ملک، مسائل حقوقی و قانونی ملک
  • ویدیوها و تصاویر آموزشی (چگونه از ویدیو برای بازاریابی دیجیتال آژانس خود استفاده کنیم؟)
  • شرحی از خدماتی که شما به عنوان مشاور املاک به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهید
  • آدرس و تلفن به همراه دیگر راه‌های ارتباطی مانند شبکه‌های اجتماعی
  • اخبار مسکن
  • ارائهٔ دوره‌های آموزشی گوناگون در سایت و راه‌اندازی کلاس‌ها و دوره‌های مجازی
  • شنیدن صدای مخاطب و ارائه نظرهای او از طریق بخش نظرها و پیشنهادات سایت

راهکار جایگزین برای کمتر کردن هزینه‌ها

همان‌طور که در مطلب بالا خواندید، راه‌اندازی سایت مشاور املاک دردسرها و هزینه‌های خاص خود را دارد. اگرچه هنوز هم این کانال به‌عنوان یکی از معتبرترین کانال‌های دیجیتال مارکتینگ املاک شناخته می‌شود، اما می‌توان از راهکارهای جایگزین برای کاهش هزینه‌ها یا رسیدن سریع‌تر به نتیجه بهره برد.

دیوار امروز به‌عنوان بزرگ‌ترین مرجع آگهی آنلاین املاک در ایران شناخته می‌شود. کافی است جست‌وجویی ساده با محوریت خرید خانه در مناطق گوناگون داشته باشید تا متوجه شوید که اولین نتیجه‌ها، شما را به دیوار هدایت می‌‌کند. درنتیجه انتشار آگهی در این پلتفرم اول از همه تا حد زیادی نیاز شما را به فرایندهای سئو وب‌سایت از بین می‌رود. نکته مهم‌تر اینکه با استفاده از پنل دیوار، مدیریت آگهی‌ها هم در همان کانالی رخ می‌دهد که بازاریابی انجام می‌دهید.

در مجموع می‌توان نتیجه‌گیری کرد که با راه‌اندازی پنل املاک دیوار و دریافت آدرس اختصاصی برای آژانس، شما کانالی شبیه به وب‌سابت را در اینترنت راه‌اندازی کرده‌اید که بدون هزینه‌های اولیه طراحی، برنامه‌نویسی، سئو و غیره، آماده جذب مشتری است. به‌علاوه، بعدا با راه‌اندازی کانال‌های دیگر مانند وب‌سایت اختصاصی یا شبکه‌های اجتماعی هم می‌توانید مخاطبان را از آن کانال‌ها به صفحه اختصاصی در دیوار هدایت کنید. تنها باید لینک صفحه اختصاصی خود در دیوار را در شبکه‌های اجتماعی یا سایت قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با پنل دیوار، مطلب آموزش ثبت‌نام در پنل املاک را مطالعه کنید. اگر هم با پنل آشنایی دارید، با کلیک روی عکس زیر وارد فرایند ثبت‌نام رایگان شوید.

ثبت نام در پنل املاک دیوار

ارزیابی و انتخاب راه حل در حل مسائل آژانس املاکجمع‌بندی

این روزها که سایت‌ها جایگزین اصلی ویترین هر مغازه‌ای شده‌اند، برای مشاوران راه‌اندازی سایت مشاور املاک ضروری است. شما از طریق سایت در بازاریابی و فروش قدم موثری خواهید برداشت. سایت تخصصی املاک باید به گونه‌ای طراحی شود که نیاز مخاطب را بسنجد. اپراتور سایت باید بر اساس خواستهٔ مشتری محتواهایی مناسب در سایت بارگذاری کند. بهتر است شما هم به عنوان مشاور املاک برای حرفه‌ای نشان دادن خود در این عرصه، راه‌اندازی وب‌سایت را جدی بگیرید. برای عقب نماندن از تکنولوژی از موقعیت‌های وب‌سایت و دنیای مجازی غافل نشوید.

ثبت نام در پنل املاک دیوار
ممکن است این مطالب را هم دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.