راهاندازی باشگاه مشتریان املاک، ضرورتی غیر قابل انکار
باشگاه مشتریان املاک چگونه به وفادار کردن مشتریان کمک میکند؟

عصری که در آن زندگی میکنیم، عصر رقابت است. رقابت در عرصههای کلان سیاسی اجتماعی تا زمینههای خردی مثل خرید یا فروش، در زندگی روزمره همه ما دیده میشود. در رقابت کسبوکاری، یک سوال مهم این است که دیدگاه شما نسبت به مشتری چیست؟ به اعتقاد متخصصان یکی از راهکارهای ماندن در تجارت و کسب سود در حرفهٔ مشاورهٔ املاک، داشتن نگاه بلندمدت به این کار با باشگاه مشتریان املاک است که در ادامه مطلب، با مزایا و چگونگی راهاندازی آن آشنا میشوید.
مسلما جذب یک مشتری جدید در این حوزه سختتر و هزینهبردارتر از حفظ آن است. برخی کسبوکارها، اطلاعات مشتریان خود را به تدریج گردآوری میکنند تا در زمان مناسب، دوباره با آنها در مورد محصولات و پیشنهادهای جدید تماس بگیرند. آژانسهای املاک آیندهنگر با ایجاد و راهاندازی باشگاه مشتریان و ارائه خدمات ویژه، سعی در جلب رضایت آنها دارند. کارشان هم به این دلیل است که دوباره برای خرید یا اخذ خدمات، مراجعه کنند. به این ترتیب علاوه بر جذب مشتری جدید، با حفظ مراجعان سابق، فروششان را چندین برابر میکنند. به عبارت دیگر مشتریان سرمایههای یک سازمان یا شرکت هستند که با حفظ و مدیریت آنها، میتوان همواره رضایتشان را جلب کرد. در ادامه هم مشتریان بالقوه به مشتریان دائمی تبدیل خواهند شد.
باشگاه مشتریان چیست؟
باشگاه مشتریان املاک برنامهای است که در ازای وفاداری مشتری به آژانس معاملاتی (که در خرید آشکار میشود)، مزایایی به وی اختصاص میدهد. در کشورهای توسعهیافته مانند ایالات متحده این برنامهها را برنامههای وفاداری مینامند. مزایا را میتوان به صورتهای مختلف مثل ارائهٔ خدمات و محصولات رایگان، دادن اطلاعات مناسب از وضعیت بازار، فرستادن خدمتکار و حتی غذا برای روزهای اول اثاثکشی و موارد دیگری که به خلاقیت شما وابسته است، ارائه داد.