دروس پایه

دروس پایه آکادمی املاک دیوار

نکات مهم در فایلینگ و آگهی کردن اجاره کوتاه مدت املاک

یکی از انواع کارهایی که به‌عنوان فایل اجاره به مشاوران سپرده می‌شود، اجاره کوتاه مدت است. در بسیاری اوقات افراد به دنبال اجارهٔ سالیانه یک ملک نیستند. مثلا ممکن است به دنبال کار فصلی یا حتی کار یک ماهه یا هفتگی به یک شهر رفته باشند. حتی شاید برخی ملک‌ها را مبله و یک روزه برای اجاره بخواهند. شاید هم برای تفریح، سفرهای کوتاه کاری و درمانی، یا تحصیل در دوره‌های کوتاه‌مدت و اهدافی از این دست، به‌دنبال خانه یا دفتر کار روزانه یا اصطلاحا کوتاه مدت باشند. اجاره کوتاه مدت یکی از بخش‌های مهم در مشاوره املاک و مستغلات به شمار می‌رود. برای فایلینگ و آگهی کردن این املاک هم باید نکاتی را رعایت کرد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

چگونگی حرفه‌ای شدن در اجاره کوتاه مدت

اجاره کوتاه مدت به اجارهٔ یک ملک در زمان کم‌تر از شش ماه گفته می‌شود. خیلی از مسافران اجاره روزانه یا حتی ساعتی خانه را به هتل رفتن ترجیح می‌دهند. در این شرایط مالکان و مدیران املاک و مستغلات رقابت زیادی در بازار آنلاین دارند. برای موفقیت در این رقابت شدید، باید نکاتی رعایت کرد.

در وهلهٔ اول پیشنهاد می‌شود که آژانس‌های املاک، برند خود را به‌عنوان یک فعال حرفه‌ای اجاره کوتاه‌مدت در محله و شهر خود، تثبیت کنید. برای فایل‌های اجاره کوتاه مدت، یک بخش در وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود ایجاد کنید. مثلا می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود برای اجاره روزانه و ساعتی خانه یا دفتر کار را با رنگ مخصوص منتشر کنید. این کار ارزش و اعتبار حرفه‌ای را بالاتر می‌برد.

جا افتادن در بازار به‌عنوان مشاور قابل اعتماد در اجاره کوتاه مدت، به یک نام تجاری برتری می‌دهد. جالب است بدانید که درآمد بیشتری را نیز به ارمغان می‌آورد. فراموش نکنید که اجاره روزانه و ساعتی خانه یا دفتر کار، نیاز به اعتماد زیادی دارد و مشتریان باید پیش از انتخاب، بتوانند به شما اعتماد کنند.

نکات عکاسی از خانه

عکاسی حرفه‌ای را جدی بگیرید

جالب است بدانید که یک سرمایه‌گذاری با ارزش برای پیدا کردن مشتری‌های بیشتر املاک کوتاه مدت، عکاسی حرفه‌ای است. این کار با هدف رونق بخشیدن به فایل اجاره کوتاه مدت انجام می‌شود. اگر آنقدر پیشرفت کنید که عکس‌ها هم حرفه‌ای‌تر شوند، برای پیدا کردن مشتری اجاره روزانه یا ساعتی گام مهمی برداشته‌اید. اگر آگهی‌های خود را در دیوار منتشر می‌کنید، بدانید که آگهی‌های دارای عکس، سه‌برابر شانس دیده شدن و تماس بیشتر دارند.

افرادی که به‌دنبال اجاره روزانه یا ساعتی خانه و دفتر کار هستند، به ظاهر و دکور ملک موردنظر اهمیت زیادی می‌دهند. آن‌ها اقامت کوتاهی خواهند داشت و به‌نوعی به‌دنبال یک میزبانی حرفه‌ای با امکانات و ظاهر عالی هستند. پس عکاسی حرفه‌ای از ملک یا حتی اضافه کردن تور مجازی به آن، در جذب مشتری‌های بیشتر کمک زیادی خواهد کرد.

برای داشتن یک آگهی اجاره کوتاه مدت با ظاهری حرفه‌ای، این دروس را هم بخوانید:

نورپردازی حرفه‌ای و مهارت هنری می‌تواند احساسات را برانگیخته و تجربهٔ اقامت در موقعیت پیشنهادی برای اجاره کوتاه مدت را به مشتری منتقل کند. یک مطالعه در شرکت Airbnb (که در امر اجاره روزانه و ساعتی املاک مشهور است)، نشان داده که گزینه‌هایی با عکس حرفه‌ای ۴۰ درصد، درآمد بیشتری دارند. به‌هرحال یک شرکت یا حتی فردی کاربلد درزمینهٔ عکاسی حرفه‌ای، ویرایش‌هایی برای شما انجام می‌دهد که جذابیت عکس را افزایش می‌دهد.

تورهای ویدیویی و نظرات بلاگرها در اجاره کوتاه مدت

قدم بعدی چیست؟ بر فرض که توانستید تصاویر ارائه شده در آگهی را بالا ببرید. فیلم واقعی را هم جدی بگیرید. فایلینگ اجاره کوتاه مدت ظرایفی دارد که باید آن را بیاموزید. در فضایی که قصد اجاره دادن آن را دارید، ویدیو یک راه عالی برای جلب نظر مشتری است. می‌توانید ویدیوی ملک را در شبکه‌های اجتماعی بارگزاری کرده و مشتری را برای مشاهده اطلاعات کامل، به آگهی‌های خود در سرویس‌های آنلاین مانند دیوار هدایت کنید.

تور مجازی املاک

برای جذب بهتر مشتری‌های اجاره روزانه یا اجاره ساعتی، نظر اینفلوئنسرها هم مفید خواهد بود. درست است که این کار به طور مستقیم به فایلینگ باز نمی‌گردد؛ اما در دنیای امروز، اینفلوئنسرها آنقدر موثرند که نظرات و مطالب آن‌ها به دیده شدن کار، کمک می‌کند. آژانس‌های بزرگ و حرفه‌ای املاک که فایل‌های خاص مانند ویلاهای لوکس، مراکز آموزشی حرفه‌ای، یا مجتمع‌های اقامت کوتاه مدت را در فایل‌های خود دارند، مزیت زیادی از این کار می‌گیرند. آن‌ها در فصول مناسب اجاره کوتاه مدت، در همکاری با پیج‌های پربازدید شبکه‌های اجتماعی، فایل‌های طلایی خود را به مشتریان بیشتری نشان می‌دهند.

مدیریت حرفه‌ای آگهی‌ها

اگر از مشاوران حرفه‌ای املاک باشید، قطعا بازخورد آگهی‌های آنلاین مانند آگهی‌های دیوار را در جذب مشتری احساس کرده‌اید. امروزه بسیاری از مشتری‌ها برای پیدا کردن آگهی‌های اجاره روزانه یا کوتاه مدت هم از دیوار استفاده می‌کنند. فیلترهای متعدد به آن‌ها کمک می‌کند تا سریع‌تر ملک موردنظر خود را پیدا کنند.

شما می‌توانید فایل‌های خود در این دسته را در دیوار منتشر کرده و با استفاده از قابلیت‌هایی مانند پنل املاک دیوار، آن‌ها را بهتر مدیریت کنید. برای آشنایی بیشتر، مطلب «آموزش استفاده از پنل املاک دیوار» را مطالعه کنید. اگر هم با پنل آشنا هستید، با کلیک روی عکس زیر، به‌صورت رایگان ثبت‌نام کنید.

ثبت نام در پنل املاک دیوارجمع‌بندی

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که که در کار املاک املاک وجود دارد، فایلینگ و پیدا کردن مشتری اجاره کوتاه مدت است. در این زمینه باید به روز و با استراتژی پیش رفت. در فایلینگ و آگهی کردن چنین املاکی، نقاطی که کار را متمایز می‌کند، فراموش نکنید. بهتر است متراژ، ویژگی‌های دسترسی و موقعیت ملک برجسته شود.

در آگهی خود روی نقطه مزیت خانه یا دفتر مخصوص اجاره روزانه یا ساعتی، تاکید کنید. به عنوان مثال ممکن است دسترسی خوبی به مرکز شهر داشته باشد، یا ممکن است این ملک از نظر مبلمان داخلی شیک و به روز باشد. همه این موارد در فایلینگ و آگهی کردن اهمیت پیدا می‌کنند. در قدم بعدی توجه داشته باشید که حرفه‌ای جلوه کنید. عکس‌های حرفه‌ای و تورهای ویدیویی کمک می‌کند که اعتماد بیشتری را برای اجاره کوتاه مدت فراهم کنید.

ثبت نام در پنل املاک دیوار
ثبت نام در پنل املاک دیوار
ممکن است این مطالب را هم دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.