دروس پایه

دروس پایه آکادمی املاک دیوار

چرا باید برای آگهی آنلاین خود تور مجازی املاک بگذاریم؟

اگر قصد فروش املاک تجاری، خانه، محل کار یا آپارتمانی را دارید، تور مجازی املاک به شما در پیدا کردن مشتری بهتر، کمک می‌کند. تور مجازی امکان تولید محتوای جذاب را برای خریداران فراهم کرده و روی تصمیم آن‌ها اثر مثبت می‌گذارد. در دوران شیوع کرونا این روش به خریداران کمک می‌کند که بدون بازدید در محل، بازدید مجازی از ملک داشته باشند. به یاد داشته باشید که مدت زمان توجه انسان به طور متوسط هشت ثانیه است. شما با این روش می‌توانید در اسرع وقت حواس مشتری را به خرید یک ملک، جلب کنید. در ادامه، بیشتر با مزایای این نوع از بازاریابی آشنا می‌شوید.

 تور مجازی خانه چیست؟

تور مجازی با استفاده از فناوری جدید واقعیت مجازی (Virtual Reality) یا همان VR، به مشتری‌ها اجازه می‌دهد که نگاه اجمالی به محصولات و خدمات داشته باشند. امروزه اکثر صنایع از این ویژگی استفاده می‌کنند. حتی بیمارستان‌هایی در سراسر جهان با کمک این فناوری، به دانشجویان پزشکی در زمینهٔ جراحی آموزش می‌دهند. برخی از فروشگاه‌ها برای آموزش کارکنان از این روش استفاده می‌کنند.

تور مجازی املاک با شیوع کرونا اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این ابزار می‌تواند نیاز به بازدید‌های حضوری را تا حد زیادی کاهش دهد. در یک آگهی که تور VR دارد، با کلیک کردن موس کامپیوتر یا چرخاندن انگشت روی صفحه نمایشگر موبایل، می‌توان گوشه و کنار ملک را بررسی کرد. این روش یک تجربهٔ دقیق و همه‌جانبه از ملک ارائه می‌دهد.

نکات عکاسی از خانه

مزایای تور مجازی املاک

شما با این روش می‌توانید به آسانی و بدون محدودیت‌های یک بازدید حضوری، ملکی را که برای فروش یا اجاره گذاشته شده است، به مشتری ارائه دهید. به‌عنوان مثال وقتی صحبت از آپارتمان می‌شود، جزئیات اهمیت زیادی دارند. مثلا راهروها و جزئیات دکور آشپزخانه و کمد دیواری‌ها احتمالا مورد توجه قرار می‌گیرد. با پیاده‌سازی تور مجازی، در خانه راه می‌روید و به مشتری احساس حضور در ملک را القا می‌کنید.

در آگهی‌هایی که قابلیت VR دارند، به جای نگاه کردن به عکس، مشتری می‌تواند واقعا در ملک قدم زده و تجسم فضای کاملی داشته باشد. تور مجازی املاک اطلاعات فوری و جزئیات مربوط به ملک را به خریداران خانه ارائه می‌کند.

شما به عنوان مشاوران املاک باید دائما در حال پیشرفت و استفاده از نوآوری‌ها باشید تا از رقبای خود عقب نمانید. یک راه مؤثر که از رقبای خود متمایز شوید، در فناوری‌هایی مانند تور مجازی املاک نهفته است. تورهای مجازی آنلاین می‌تواند شهرت شما را به عنوان یک مشاور املاک بالا ببرد و میزان مراجعه به سایت یا صفحهٔ شما در شبکه‌های اجتماعی یا صفحه اختصاصی شما در دیوار را افزایش دهد.

استفاده از تور مجازی VR برای آگهی‌های آنلاین املاک، بازدیدی شبیه به واقعیت را برای مشتری‌های شما به‌همراه دارد. آن‌ها با دیدن این تورها، انتخاب منطقی‌تری خواهند داشت. اگر شما هم در آژانس خود از دیوار برای انتشار آنلاین فایل‌های املاک استفاده می‌کنید، می‌توانید با عضویت در پنل املاک دیوار، تورهای واقعیت مجازی را هم به آگهی‌ها اضافه کنید. برای اطلاع بیشتر، مطلب «آموزش ثبت‌نام در پنل املاک دیوار» را بخوانید. اگر هم با پنل آشنا هستید، با کلیک روی تصویر زیر، به‌صورت رایگان ثبت‌نام کنید.

ثبت نام در پنل املاک دیوار

سرعت در فروش با تور مجازی املاک

از آنجا که تورهای مجازی تمام جزئیات را بدون حضور در مکان برای شما فراهم می‌کنند،‌ پس شما احتمالا با سرعت بیشتری ملک سپرده شده را خواهید فروخت. به جای اتلاف وقت با عکس‌های زیاد و بعضا بی‌کیفیت و قرارهای ملاقات متعدد، می‌توانید یک ملک را با ویدیوی تور مجازی با کیفیت بالا به مشتری‌ خود بفروشید یا اجاره دهید. شما می‌توانید در این روش گزینه‌های بیشتری را به یک مشتری نشان دهید. در این روش مشتری را ترغیب می‌کنید که یک ملک را چندین بار بازدید کند.

تور مجازی املاک بیش از هر مزیتی، مقرون به صرفه است. درست است که برای تولید و انتشار آن باید سرمایه‌گذاری کنید، اما ارزش زیادی از این راه به دست می‌آورید. شما با استفاده از این تکنولوژی می‌توانید نقاط اصلی فروش ملک را به نمایش گذاشته و نیازهای خریداران را شناسایی کنید. هر چه شفافیت بیشتری در مورد ملک خود داشته باشید، خریداران با سرعت بیشتری ملک شما را خریداری می‌کنند.

صرفه‌جویی در وقت

وقتی یک ملک جدید را برای فروش می‌گذارید، احتمالا صدها تماس تلفنی خواهید داشت. ملاقات با هرکدام از این افراد، زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. برخی از افراد تنها کنجکاو هستند و قصد خرید هم ندارند. اگر یک تور مجازی املاک داشته باشیم چطور؟ در این حالت تنها افرادی تماس می‌گیرند که واقعا علاقه‌مند بوده و اطلاعات کامل‌تری را طلب می‌کنند. این اتفاق تمرکز شما را روی کارهای دیگر گذاشته و باعث کاهش زمان تلف شده می‌شود.

کاهش هزینه‌ها با تور مجازی املاک

همین که لازم نیست برای ملاقات مشتری و نشان دادن املاک زمان بگذارید، هزینهٔ شما کاهش پیدا می‌کند. در شهری مانند تهران که همواره ترافیک آزاردهنده است، به احتمال زیاد زمان زیادی در ترافیک صرف می‌شود. به این فکر کنید که با فیلتر کردن مشتری‌های متعدد و پیدا کردن خریدار واقعی، چقدر در مصرف بنزین صرفه‌جویی می‌شود. به‌هرحال نشان دادن خانه‌های متعدد به مشتری، این احتمال هم وجود دارد که او آن‌ها را نپسندد!

در بسیاری از مواقع، شاید نیازی به دیدن حضوری نباشد. شاید محله با سبک زندگی افراد مطابقت نداشته باشد. یا خریدار از بخشی از خانه خوشش نیاید. تور مجازی املاک به رفع این مسائل کمک می‌کند. شما می‌توانید تور را در پلتفرم‌هایی که از این نوع محتوا پشتیبانی می‌کنند بارگذاری کنید. در این صورت، مشتریان می‌توانند ملک را به سادگی بررسی کنند.

با تورهای مجازی می‌توان ملک را در بهترین وضعیت به نمایش گذاشت. به علاوه می‌توان ویژگی کلیدی ملک را برای جلب توجه مردم برجسته کرد. تورهای مجازی به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته از هرجا قابل دسترسی هستند. به بیان ساده، شما همیشه خانه را برای بازدید، باز گذاشته‌اید. بله این نشانگر یک ویژگی منحصر به فرد در بازدید خانه است.

جمع‌بندی

تور مجازی املاک یک روش مناسب برای بازاریابی حرفه‌ای فایل‌های املاک است. این روش هزینه را برای مشتری‌ها چه فروشنده و چه خریدار کم می‌کند. تور مجازی املاک کمک می‌کند با سرعت بسیار بالاتری ملک به فروش برسد. کافی است تمام زوایا را به خریدار نشان دهید. با یک تور VR حرفه‌ای، بدون حضور واقعی در محل، می‌توان راهروها و تمام نقاط یک ملک را دید. تور مجازی امکان بازدید تمام وقت از یک ملک را ایجاد می‌کند. به طور کلی مزایای زیادی برای تور مجازی وجود دارد که به طور مختصر در این مطلب به آن اشاره کردیم.

منابع: otbxair designblendz

ثبت نام در پنل املاک دیوار
ثبت نام در پنل املاک دیوار
ممکن است این مطالب را هم دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.